dinsdag 28 februari 2012

kaarten

It's been some weeks ago that i posted on my blog because i was very busy for the school of my son and we were on a ski holiday last week. It was great.
For now i have to show some cards i made before our holiday. I hope you enjoy them. I made them from my restpapers.
Het is eventjes geleden dat ik een berichtje plaatste maar ik heb het erg druk gehad met het organiseren van carnaval op school en we zijn een weekje wezen skieen in Tsjechie. Voor nu wat foto's van kaarten die ik gemaakt heb voor de vakantie van papier uit mijn restpapierbak. Ik hoop dat jullie ze leuk vinden.









For now i have to show some cards i made before our holiday. I hope you enjoy them.

1 opmerking:

  1. Hoi Tamara

    Aparte kaartjes wat je gemaakt hebt...En moest even goed kijken,maar zie dat je hem 2-talig schrijft...
    Misschien een idee om er dan een spatie tussen te laten want vind het nogal verwarrend als het aan een stuk door gaat...??
    Dan ben ik de draad kwijt...hihi.

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen