donderdag 30 augustus 2012

12 tags of 2012, augustus

Op de valreep heb ik mijn Timmie tag van augustus af gekregen. de benodigde materialen had ik natuurlijk niet maar ik ben met improvisatie een heel eind gekomen.

Ik heb eerst een witte tag gesneden, deze gekleurd met distressink, daarna ge-embost en over de ge-embosde delen acrylverf gesmeerd. Op een met distress ink gekleurd stukje wit papier heb ik met een kaderstempel een afdruk gemaakt en met embossingpoeder verdikt. Deze afdruk uitgeknipt en een silhouette (gesneden met de cricut) erin geplakt. Dit heb ik weer op de tag geplakt. De roosjes zijn gemaakt met de pinecone stans. Al met al aardig gelukt toch?



At the end of August i just finished my augusttag. I didn't have all the supplies Tim used but it looks good, isn't it?

3 opmerkingen:

  1. hij is superleuk geworden Tamara, je roosjes zien er heel mooi uit, ik vind dat zelf nog steeds een uitdaging om ze mooi te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. It sure does look good. Love the muted, soft background and the great image.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het mag dan op het nippertje zijn, hij mag er zeker wezen! Goed gelukt hoor, ik vind het altijd weer een uitdaging om hem na te maken, ondanks dat je niet alle Timmie spullen in huis hebt!

    BeantwoordenVerwijderen