zondag 7 oktober 2012

Atc swap september.

Last month i swapped some ATC on some Dutch forum. At SA i made atc named stamps. At Love scrapping, the color purple, at de Craftorij tropical tree. The dutch set  i made for the people who host the swap.

Afgelopen maand weer mee gedaan op 3 verschillende forums met de atc swap.
Bij SA was het thema postzegel; hiervoor heb ik stempels geleend van Ria, de atc-tjes heb ik gekleurd met Distress ink en de postzegels zijn van EK succes en had ik al jaren in de kast liggen.

Bij het forum van Love, scrapping en more was het thema paars. Deze atc-tjes heb ik met distress ink paars gekleurd, een lintje erop, 2 stempelafdrukjes, een pin en een bloemetje. En allemaal in paarstinten natuurlijk.


Bij de Craftorij een swap in het thema tropisch.
 Tot slot als bedankt voor de host een serie in 't thema Holland.



1 opmerking:

  1. leuke ATC tjes, jij bent ook actief geweest deze maand en ik heb er een aantal in mijn bezit.

    BeantwoordenVerwijderen