zaterdag 1 december 2012

Stansenboekje

Op de forumdag van SA heb ik bij Rianne een superhandig boekje gezien waar ze haar stansen in bewaarde. Met haar goedkeuren heb ik er zelf 1 gemaakt alleen wel in een andere maat. Het papier had ik nog liggen en is van Creamotion (met dit papier heb ik alle spullen op mijn scrapzolder bekleed dus we houden het in een lijn), ingebonden met de BIA en magneetmatjes had ik ook nog genoeg.
De basis zijn enveloppen en deze heb ik een doos vol van Hilde gekregen.
This book I made to store my dies. i made it from envelopes, cardstock, designpaper and magnetfoil.

5 opmerkingen:

  1. Dat ziet er S U P E R handig uit en wil ik ook al een tijdje maken, maar ik vind geen "betaalbare" magneetbladen, snif.
    Heel leuk gemaakt en de vlopjes kregen een leuke bestemming.
    Jij hebt veel stansjes ... want het lijkt een dik boekje, hahahahahaha.
    Liefs,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg prima idee zo.en wat gave kerstboomstans zie ik op de foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw dat ziet er super goed uit, leuk gedaan Tamara, en de enveloppen van Hilde worden goed benut !!!

    groetjes Ria xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk boekje en wat een goed idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk en wat gaaf dat ie zo mooi kleurt bij je scrapkamer !

    BeantwoordenVerwijderen