vrijdag 27 december 2013

Craftorij countdown naar 2014

Op 22 december is de jaarlijkse countdown naar 2014 van de Craftorij in Ede weer gestart en dit jaar doe ik voor de 2e keer mee.
At december 22th the countdown to 2014 from the Craftorij is started.

De 22e zijn we gestart met de opdracht om een kerstornament te maken.
At the 22th we had to make a christmas ornament.

De 23e was de jaarlijkse photohunt, hilarisch om zo snel mogelijk 25 dingen uit je huis te verzamelen, op foto te zetten en te emailen naar de host. De lol die je online hebt met je Craftorij maatjes is alleen al zo leuk.
At the 23th there was the yearly photohunt. So nice and fun to do.

Voor de data 24, 25 en 26 december is er altijd 1 grotere opdracht zodat je ivm de kerstdagen wat meer tijd hebt om de uitdaging aan te gaan. en deze was dit keer een kransm aken van cones gemaakt van bladzijden uit een oud boek. Ik ging niet voor een krans maar voor een halve maan.For the christmas days the challenge was a little bit bigger so you had 3 days to make it. the challenge was to make a wreath from cones made of pages of an old book. I made a half moon.
 
Voor vandaag was de opdracht iets te maken geinspireerd op het logo van de Craftorij en ik maakte 2 kaarten waarin de kleur, het stiksel, de vlinder en craft(orij)papier in terug kwam.
For today the challenge was to get inspired by the logo and i made 2 cards.

1 opmerking:

  1. Oh wat ben jij heerlijk actief geweest, je kerst ornament vind ik schitterend en ook je logoinspiratie, knap dat je al 4 opdrachten af hebt, ik ben nog niet verder gekomen dan 1....

    BeantwoordenVerwijderen