dinsdag 10 december 2013

Homedeco voor de kerst

Ondanks mijn vinger die nog steeds niet mee wil werken maar waar ik gelukkig nu handrevalidatie voor heb, heb ik wel wat kerstdeco kunnen maken, aangezien ik met mijn sieraden op 2 kerstmarkten sta. Gelukkig kun je een lijmpistool ook met rechts gebruiken en daar wordt ik steeds handiger in al is het dan heel langzaam.
Klosjes met kerstgroen.
Engel.
Klosjes rendier met boompjes.
Kersthanger.
Deze letters op bestelling gemaakt.
En deze voor mezelf om op de houten kerstboom, gemaakt door mijn man, te zetten.
En zo ziet het er dan uit:
Skihuisje.

4 opmerkingen:

  1. errug leuk geworden allemaal! Kom al helemaal in de kerststemming! Sterkte met je vinger (trouwens wel handig als je ook rechts kunt werken!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh wat een leuke kerstspulletjes heb je gemaakt, helemaal leuk, ik vind je vogelhuisje zo schattig en al die klosjes trouwens ook. Beterschap met je vinger.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kerstdecoraties Tamara. De kerstboom is ook erg leuk. Succes met je vinger en natuurlijk met je verkoop op de kerstmarkten

    gr. Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super leuke spulletjes Tamara, had ze al wel gezien natuurlijk !!!!

    je bent je huisje weer heel gezellig aan het maken !!!

    liefs Ria

    BeantwoordenVerwijderen