maandag 13 januari 2014

12 tags of 2014 Januari

Ook dit jaar weer iedere maand een geweldige tag van Tim Holtz. En die van deze maand is wel erg leuk. Helaas heb ik die stans niet maar Angelique gelukkig wel en die was zo vriendelijk om hem mee naar Ede te nemen zodat ik even kon stansen. Ook de tekststickers had ik niet maar die heb ik gwoon gemaakt van op de pc. Verder rubonscijfers gebruikt die nog van mijn vader waren, de stempel geleend van Ria en zo kom je uiteindelijk een heel eind.

This year there is again the 12 tags of Tim Holtz. And this month is a nice one. Unfortunately i didn't have that die but Angelique has bring hers with her to Ede so i could use it. Also the word stickers i didn't have but i made them on the pc. The numeral rubons are from my dad, the stamp i lend from Ria. And so i finished my januari tag.

8 opmerkingen:

  1. Voordeel van mensen om je heen die ook scrappen, kun je wat lenen. Maar je hebt hem zelf gemaakt en hij is gaaf geworden. Heb je al iets moois uitgezocht voor je prijs van afgelopen maand?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldig is ie geworden en wat heerlijk dat je van elkaar kunt lenen en op die manier toch er je eigen draai aan geven

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf dat je op zo'n manier toch weer en prachtige tag kunt maken!

    BeantwoordenVerwijderen