zondag 16 februari 2014

the Colorrun Keulen

Vorig jaar zomer heb ik met een paar hardloopmaatjes de Colorrun in Keulen gelopen en we hebben er meteen een weekendje weg van gemaakt. Vandaag eindelijk de foto's gescrapt in een minialbum dat ik nog had liggen. De pagina's heb ik erg simpel gehouden en verder wat ouder papier op gemaakt. De foto's van het album heb ik gemaakt terwijl de pagina's al in de hoezen zaten.
Last summer i run the Colorrun with some friends and finally i scrapped the pictures. some pages i made with the Gelliplate and the pages with the spots i made with distressink.

De gele en groene pagina gemaakt met de Gelliplate.
De roze en de blauwe pagina gemaakt met de Gelliplate.
De spots gemaakt met Distressinkt.
papier gemaakt met sprayinkt.
 
 


3 opmerkingen:

  1. ziet er gaaf uit Tamara, leuk dat je wat verschillende technieken hebt gebruikt en wat een sportieve prestatie 'petje af'.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk gedaan Tamara, lekker kleurrijk zoals de run ook was !!! groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf! Ik vind de pagina's waarvan je het papier zelf gemaakt hebt, het leukst. Past op de één of andere manier echt perfect bij het thema (of wat ik daarbij voor idee in mijn hoofd heb dan). Gelli pagina's zijn absoluut mijn faforiet!

    XX Monica

    BeantwoordenVerwijderen